Un ghem de blana si un munte de suflet.

Pitzi

Pitzi

Avea 16 ani si ne-a umplut viata de bucurie. Azi-dimineata a plecat sa se intalneasca cu Gogu, care a plecat mai acum 10 ani de langa noi. Ne-a iubit si am iubit-o. Atat.

5 răspunsuri

  1. A plecat numai ghemul de blana, sufletul a ramas, macar agatat de sufletele celor care au iubit-o. Atat…

  2. Am vrut sa dau Like la articol dar mi s-a parut oribil. Imi pare rau ca blanosul s-a dus la smotocit pe alte meleaguri – are soareci si pe acolo.

    In rest, ce mai faci? cum mai e viata ta?

  3. In viata mea e multa munca, de unde si dovada: abia azi am vazut comentariul tau de acum doua luni si mai bine 🙂

  4. La multi ani pentru 2015. Iti doresc un an mai bun, si sa ne mai scrii aici ce ami faci.

  5. o primavara frumoasa la tine!
    cum mai merge?

Lasă un răspuns

