Gondola italo-romana

Prietena Ina Carlan, traitoare in Italia, a scris o carte. A scris-o impreuna cu Dan Norea, constantean de meserie, scriitor de vocatie. De fapt cartea este un dialog intins pe cativa ani intre cei doi, pe traseul Venetia- Constanta si inapoi si se desfasoara pe ape…le line ale internetului, cu aportul pardalnicului de inbox, de unde si subtitlul. Dialogul este savuros, sprintar, in tuse fine si, ceea ce mi se pare cel mai important, nu e caznit. Totul si tonul sunt firesti, aproape ca-i si vezi pe cei doi cum schimba oarece vorbe prin gard, alaturea de drumul satului, undeva pe seara, cand vecinii isi dau binete cand se intorc de pe la muncile lor (da, mai exista asa ceva in Romania…). Am savurat-o cum de mult nu am mai facut cu o carte, nu cred ca mi-a luat o ora. Prietena Ina mi-a promis-o iar domnul Norea mi-a trimis-o. Le multumesc si pe aceasta cale amandurora.

WP_20140315_002

A, am si dedicatie. Fara numar-fara numar 🙂

WP_20140315_003

5 răspunsuri

  1. Multumim frumos, Dongabone!
    Ma bucur ca ti-a placut, iti multumesc pentru timpul si zambetul tau, cu mare drag!
    Il instiintez de isprava si pe Dan, mintenas! 🙂

  2. neaparat sa mi-o cumpar, la vara cand vin in Ro.

  3. Je finirai dе voir tout ceաla dans la soirée

Lasă un răspuns

