Din nou la treaba!

Tocmai am încheiat prima săptămâna de muncă la o firmă românească, în țara mea românească. Firma se numește M&C Bussines, are filiale în vreo 20 de locuri din țara, o găsiți la http://www.magazine-chei.ro/ și pe facebook la http://www.facebook.com/mcbusinessro?ref=profile. Colectivul este tânăr și dinamic, croit în stil occidental, departe de „școala” Metalocasnica, mașinile de copiat sunt de ultima generație, stocul de chei, microcipuri și accesorii este imens, hârțogăraia o face calculatorul, ce mai… e ce am visat întotdeauna, e locul în care mi-am dorit mereu să lucrez dar nu mi-a ieșit până acum, de unde și pribegia prin cele străinătățuri. Întâmplarea face ca cel care m-a angajat să mă cunoască de vreo 10 ani, ne-am reîntâlnit absolut întâmplător acum 4 luni, în timp ce treceam prin cea mai grea și mai neagră perioadă din viață mea, când moartea mi-a dat târcoale periculos de aproape. I-am cerut ajutorul și, știind ce fel de om sunt și cam ce-mi poate pielea în meseria asta de lăcătuș, totul a venit practic de la sine; ba m-a mai și așteptat să mă întorc din Spania, de la analize. Deocamdată nu va spun cine este, dar nu voi putea să-i mulțumesc niciodată îndeajuns pentru că a ajutat un fost emigrant să nu caute prea mult de muncă la repatriere. Acest om a mai participat și la o premieră pentru mine: este pentru prima oară în viață mea când cineva mă apreciază la adevărată mea valoare, care nu-mi promite câte în luna și-n stele și care a dat pe mine exact atâția bani cât fac, nici mai mulți, dar(mai ales) nici mai puțini.

Așa că, de astăzi, mă găsiți în Ploiești, orașul care m-a adoptat, la Galeriile Omnia, la demisol, unde fac chei în prăvălia roșie cu multe chei 🙂 . O să fac o categorie specială la blog cu întrebări specifice din meserie, am să pun și niște filmulețe cu sfaturi pentru montaje, alegerea broaștelor pentru ușă, etc. și, în general, o să fiu mai prezent lângă voi. Bine m-am întors acasă!

Viață e frumoasă la 45 de ani, zău 🙂 🙂 🙂

P.S. dupa niste zile: am uitat sa pun o poza. Iat-o:

WP_20140304_005[1]

8 răspunsuri

  1. Bine te-ai întors acasă. Succes, succes și baftă.
    Eu aș vrea un sesizor de prezență cu înregistrare pe post de vizor. Wireless. Există așa ceva la firma la care lucrezi?

    • Nu exista. Ce am aflat: se poate instala un sistem de genul detector de miscare+camera instalata la calculator in care poti intra si de la distanta, de pe alt calculator sau de pe telefon, dar inca nu am identificat o firma romaneasca ce face asa ceva. Mai dau cu sapa, sa vedem…

  2. Multumesc mult. Maine ai raspunsul, dar nu am auzit de asa ceva pana acum.

  3. bine ai revenit! activ si dinamic, cum te stim.

  4. Mă bucur mult că-ți merge bine! Nicăieri nu-i ca acasă. Doamne ajută! Să-ți meargă de la excelent în sus!

    • Chiar ca nicaieri nu-i ca acasa. E asa de bine sa gandesti in romaneste si sa vorbesti tot in romaneste… nici nu pot sa-ti explic in destule cuvinte.

  5. Un sérieux remerciement à l’administrateur du site

Lasă un răspuns

