Repatrierea e o curva.

Am venit acasa intr-o sesiune de gradinarit romanesc si , pana la urma, totul s-a transformat in operatunea ” Hai acasa!”. Procedez in consecinta. Nu va pot explica ce am patimit din Mai pana acum, cu masina plina de carti si electronice aduse din Spania, cu peripetiile de 4 zile de pe drum cu pompa de apa bulita, cu ruperea unei curele de transmisie la 3 saptamani dupa ce am ajuns, cu munca in gradina, cu marile probleme de sanatate ale cuiva din familie care m-au determinat sa ma intorc… Ideea e ca marele meu cosmar s-a adeverit: trebuie sa ne intoarcem acasa pentru ca trebuie, nu pentru ca vrem noi. Incep sa ma instalez, sa rezolv problema cu netul, cu caldura, cu multe etc-uri din viata mea. Si mai trebuie sa iau si vreo 1.000 de tone de ciment sa-i fac furnicutei Doina o statuie micuta de Craciun  🙂  .

Cel putin!

12 răspunsuri

  1. Ei, cum asa? Ai o tona de curaj sa faci mutarea asta! Sa-ti fie lina re-acomodarea 🙂

  2. bine ai ajuns acasa!Sa iti fie sederea calda si linistita, cum o meriti!

    Cum merge cu gradinaritul?

  3. cam asa se intampla dar importanta este sa trecem peste aceste intamplari neplacute. bine ai revenit acasa si sedere placuta.

  4. ce statuie?…. acum am citit….vorbim personal.

  5. ia spune, peste gard de tine, este vreun loc liber? ca vazand zapezile cum vin in Ro, asa imi e un dor de foc de lemne si ger….

  6. Peste drum de mine e un teren de fotbal, deci e loc destul. Cat despre lemn de foc si ger…. deja mi s-a luat 😦

  7. Hei, Acum am descoperit ca ai revenit. Sper sa-ti fie mai bine decat te astepti. Musai.

Lasă un răspuns

