El bocadillo del Domingo

Uneori am impresia ca omenirea a ramas cu mult in urma tehnologiei. Dovada:

http://www.notengotele.com/tecnologia/un-curioso-revestimiento-que-repele-cualquier-liquido

Sa mai zica lumea ca romanu` nu e meserias:

http://www.notengotele.com/curiosidades/pintando-el-coche-al-estilo-rumano-porque-los-aerografos-son-de-cobardes

Cu totii spunem ca limba romana e plina de subintelesuri. Da` engleza ce are? :

http://www.notengotele.com/humor/quieres-coca

Reactia unui copil care da impresia ca nu stie sa reactioneze:

http://www.notengotele.com/humor/nino-al-borde-de-un-colapso-por-un-juguete

Ok, am ras, ne-am dixtrat si ne-am mirat, acum putina miscare. Incepem cu putin parkour…

http://www.notengotele.com/deportes/el-mejor-parkour-del-mundo

… si continuam cu ceva la sala. Eu am obosit doar uitandu-ma 🙂

http://www.notengotele.com/deportes/y-tu-que-eres-capaz-de-hacer-sin-morir-en-el-intento

Luate de la un nene care nu are televizor.

PS: pana ma obisnuiesc cu fata asta noua o sa-mi ia ceva timp. Deocamdata doar linkuri, ok?

13 răspunsuri

  1. Copchilu-i mortal 🙂
    Greu se mai antreneaza nenea ala la sala, ma dor genunchii cand ma uit la el :))

  2. M-am cam fastacit cand am dat cu nasul de noul decor. Da’ mi-s vaccinata, ma descurc pana la urma.

  3. din primul link, vreau si eu vopsea din aia. Sa vopesc hainele copilului 😀

  4. despre romanul ingenios si vopsitul cu copresorul silentios, mamaia lucra prin sat ca zugrav. Adica facea flori pe pereti. Fix la fel. Avea o unealta aseamanatoare, inventata de tataia+fratele lui. O spala, schibma culoarea, ii tineam noi pe perete (sau tinea ea cu o mana) plastic de sac decupat in diferite forme, si ea sufla. Ieseau flori identice, in diferite forme.
    Cand incerca un nou model, facea teste acasa. Erau momente deosebite sa vedem cum incearca cumbinatii, culori, cum spala punga nemultumita si o ia de la capat.

  5. p.s. noul decor e poza de la mare?

  6. cu coca cola, deci aici colegii ma tot invita: la o coca. Zilnic. De la automat 😀

  7. ce inactiv esti de 15 zile!!

    • Mda… imi ocupa mult timp doctorii 🙂 Mai am astazi o vizita si de diseara ma apuc de treaba 😉

      • sper ca ai scapat cu bine de la doctori. TOcmai pusei un articol pe blog, cu o tanti, daca ai rabdare asculta, daca nu iti fac rezumat: Moralul sus si corpul se vindeca mai usor, singur.

        Intre timp, iti urez o primavara frumoasa, sanatate ca asta e urare pur romaneasca, la cat mai articole frumoase!
        Si sa trimiti primavara si mai la nord, ca la tine vine primul, vecine de la sud.

Lasă un răspuns

