Primul contact face(book) to face(book) cu deputatul meu. E de bine!

L-am intrebat astazi de domnul Aurelian Mihai, cel care a devenit deputat in Colegiul 1 Diaspora, deci si al meu, care a fost activitatea dansului de cand s-a ales pana astazi. Trebuia sa fiu mai atent si sa nu zburatacesc omul asa, ca un tractor care intra cu toate rotile intr-o florarie. A fost o perioada in care noii alesi s-au acomodat, au depus juramantul, au inceput sa-si intre usor-usor in paine. Apoi, a fost si perioada sarbatorilor si trebuie sa fii un pic marlan sa-i ceri unui om sa munceasca atunci cand tu insuti…., atunci cand tu insuti! 🙂

Dialogul este acesta si a avut loc pe contul dansului de facebook:

Dongabone:
”Domnule deputat. Fiind ales ca si deputatul meu in colegiul 1 Diaspora, va fac o provocare: ce ar fi sa ne anuntati si pe noi in fiecare luna despre activitatea dumneavoastra? V-ati dovedit foarte activ in campania electorala, ati castigat colegiul la scor , ati devenit si deputatul meu, chiar daca nu am fost la vot. Acum as vrea sa stiu ce faceti pentru emigratie. Va anunt din capul locului ca aceasta intrebare a mea si eventualele raspunsuri din partea dumneavoastra le voi publica pe blogul meu, dedicat emigratiei: dongabone.com. Astept, domnule deputat, un raspuns din partea dumneavoastra si un eventual raport asupra primei luni in functie. Al dumneavoastra, cu respect, Gabriel Toma. Va multumesc.”

deputat Aurelian Mihai:
” Buna seara, daca ati urmarit ultima emisiune 0TV in direct din anul trecut am prezentat raportul de lucru, de prezenta mai bine spus, cand Parlamentul va binevoi sa inceapa sesiunea si eu sau colegii mei sa incepem lucrul, veti avea si raportul de lucru, trimestrial nu lunar, astfel electoratul va avea un rezutlat clar din munca mea sau a noastra, insa anuntul dvs. prin care imi transmiteti ca desi nu ati votat mi-a placut 🙂 ”

Dongabone:
”Asta este insasi esenta democratiei, nu? Sa va mai fac inca o marturisire: nu ma uit nici la OTV, asa ca v-as ruga sa-mi spuneti unde veti face public raportul trimestrial. Multumesc.”

deputat Aurelian Mihai:
”Il fac public doar la 0TV,deocamdata, in direct! Este singurul post de televiziune interesat de problemele particulare ale diasporei! Cu siguranta daca veti fi interesat, veti urmari! Salutari!i”

Dongabone:
”Domnule deputat v-as ruga, totusi, sa-mi mai raspundeti la cateva intrebari, pentru a putea publica in aceasta seara articolul, si dupa aceea promit sa nu va mai deranjez: unde veti avea biroul din teritoriu? va fi aici, in Spania, unde locuiti? totusi, unde pot vedea activitatea dvs trimestriala? o veti si publica intr-un mediu oficial, sa zicem pe site-ul Camerei deputatilor? daca nu, si alegeti doar OTV pentru mediatizarea lui, ne veti anunta si pe noi? Inca o data, va multumesc si mult succes in munca. Seara buna.”

deputat Aurelian Mihai:
” Buna seara, sincer imi este greu sa va spun unde va fiinta fizic biroul din teritoriu, mizez mai mult pe colaborarea cu romanii din diaspora ca si pana in prezent, cat priveste activitatea mea, raportul despre care am discutat, voi anunta din timp cand voi publica datele asteptate, vizez de asemenea o colaborare cu principalele ziare romanesti din strainatate, daca la presa scrisa va referiti, de asemenea voi avea un raport chiar pe aceasta adresa in facebook. M-ati inteles gresit, nu ma deranjati, mai ales daca discutam la subiect, insa cu privire la 0TV ramane valabil ce am scris mai sus din considerentele amintite.”

Dongabone:
” Am inteles. Va trimit linkul indata ce termin articolul.”

Cam atat. Omul este de bun simt, politicos, este INCA dispus sa discute cu o miorita pe care se presupune ca o va pastori in urmatorii 4 ani si e plin de solicitudine, atitudine care a cam lipsit pana acum in relatia alegator-ales pana acum. Chiar daca, repet, nu l-am votat si imi cunoasteti parerea, sa-i spunem reticenta, asupra lui DD si a OTV. Dar, asa cum ii spuneam si dumnealui, asta este insasi esenta democratiei: eu nu te-am votat, tu nu m-ai convins, dar ai fost ales si de acum incolo trebuie sa ne respectam.

Repet: omul se dovedeste plin de bun-simt si imi place cum a inceput. Nu pot decat sa-i urez spor la treaba si multa putere de munca.

PS: dialogul il puteti urmari pe contul de facebook Aurelian Mihai.

15 răspunsuri

  1. sarutmana de link.
    Don Gabone, e amuzant, dar majoritatea celor din Diaspora nu au acces la televiziunile romanesti. Ca Diaspora inseamna…in afara ROmaniei.

  2. e scris pe zidul lui?
    ca sa ii comentez si eu…

  3. Nu stiu de ce ti se pare „de bine” raspunsul lui sau acest prim contact. Toti vorbesc frumos si toti promit, mizand pe faptul ca „romanul uita”! Atat timp cat nu poate fi contactat „face to face” omul poate sa zica si sa faca ce vrea. Vorba aia, timpul trece, leafa merge, ca face sau nu ceva. Si daca nu face cine il trage la raspundere? Diaspora?

    • 1- mi se pare de ”bine” ca este singurul ales care pana acum ma baga in seama. Inainte de referendumul din vara am trimis mesaje la OPT europarlamentari romani care sa ma indrume si pe mine unde as putea sa votez, avand in vedere ca eram pe drum spre casa prin 4 tari europene. Nu mi-a raspuns nici unul;
      2- stiu ca toti isi incep activitatea continuand turul de forta din campanie, cum o sa sparga ei avioane si o sa inverseze polii magnetici in 37 de secunde…;
      3- o sa fac tot posibilul sa ma intalnesc cu el si fata in fata, sa-l intreb ce o sa faca pentru micsorarea taxelor consulare, de exemplu;
      4- iti promit si va promit ca nu o sa-l slabesc din ”pumni”. Cel putin prin intermediul meu, va fi deputatul cu cea mai transparenta activitate din Camera Deputatilor. Apoi voi veti trage concluziile, emigrantii.

      • Esti optimist! Insa iti doresc succes. Macar sa vad si eu ca ceva se misca, ca scepticismul meu e inoportun. Eu tot astept de ani buni sa se schimbe ceva in tara aia (a noastra), in mentalitatea celor ce se plimba pe la putere si ne amagesc la fiecare 4 ani. Pina acum nu am vazut nimic care sa-mi schimbe parerea despre politicieni si cei care ne conduc, indiferent de culoarea politica. Din contra…

        • Nu mai sunt de mult optimist, deja sunt suparat spre furios, dar nu ma resemnez. M-am hotarat sa nu mai astept. Ma rog… Unde ziceai ca vezi rasaritul soarelui? Din ce tara?

  4. (primarul nostru e tot de-al otv-ului, dar cel putin pana acum pare ca vrea sa faca treaba. nici eu nu l-am votat. l-am cautat acum sa-mi imprietenesc blogul cu el, dar n-are cont. o sa-i propun sa-si faca)

    • Simona, incearca sa te vezi la ochi cu el si fa ce fac si eu: informeaza-l ca, la randul tau, iti vei informa cititorii despre activitatea lui. Nu poate fi atat de incuiat incat sa nu-si dea seama de impactul unui blogger in randul celor care l-au votat, Incearca 😉 Nu se poate sa nu ii urnim pe politicieni pana la urma, cumva. CUMVA!!! ORICUM!!!

  5. […] P.S. : Sunt tare curios unde il va prinde Craciunul viitor pe dl. Aurelian Mihai, preferatul meu […]

Lasă un răspuns

