La Multi Ani, va multumesc si imi cer scuze.

Va urez un An Nou mai bun decat asta care se incheie astazi. Toti ne dorim sa fim sanatosi, sa avem putere de munca, sa avem rotitele intregi la mansarda si sa ne bucuram de o viata frumoasa alaturi de cei dragi noua. Si sa castigam la loterie, sa nu care cumva sa spuneti ca nu-i asa 🙂 .

Va multumesc tuturor celor care ati intrat aici, in casa mea, celor care ati citit ce am scris, celor care au empatizat cu mine ca si celor care nu au facut-o. Va multumesc pentru ca m-ati ajutat sa inchegam, asa cum e ea, o comunitate frumoasa de romani plecati aiurea prin cele strainatati, ca m-ati ajutat uneori sa plang, alteori sa rad cu lacrimi, uneori sa ma bucur de succesele voastre, alteori sa va fiu alaturi la greu. Mi-ar fi placut sa fim cu totii acum intr-un salon, in jurul focului, cu cei dragi alaturi si sa radem ca apucatii sau sa fim seriosi in planurile ce le-am face pentru noul an. Nu se poate… Dar se poate sa va spun ca va simt pe toti aproape, fratii si surorile mele de emigratie. Capul sus si sa tragem tare pana in ziua in care unul dintre ai nostri va ajunge sa conduca Romania.

Imi cer scuze daca limbajul meu uneori a luat-o razna, daca am aruncat cu virgulele precum taranul cu boabele pe ogor, daca alteori am patinat un pic pe ghetusul gramaticii sau daca pasiunea si furia au razbatut din vreo postare de-a mea.

Atunci cand voi ridica paharul la miezul noptii vreau sa stiti ca am un gand bun pentru voi toti, vizitatori sau comentatori ai acestui blog, emigranti sau traitori inlauntrul granitelor. Ridic paharul pentru voi si pentru maica noastra, ROMANIA! La Multi Ani!!!

10 răspunsuri

  1. La multi ani si tie, Gabi, iti ureaza din tara un conational care te citeste de ceva vreme. Conational care, fara a fi trait experienta departarii de tara asa intens si indelungat ca tine, empatizeaza cu trairile tale. Curaj si capul sus, baieti, poate voi de-acolo si noi de-aici om scoate Romania la un liman!

  2. La multi ani Don Gabone. Bucura-te de viata si ai grija de ai tai. La multi ani romanilor plecati doar cu trupul, nu si cu sufletul.

  3. La multi ani! Din ce in ce mai buni sa fie!
    Cheers! 😉

  4. La multi ani si la multi bani! Si un car de sanatate, ca-i mai buna decat toate! Eu ti-am descoperit locsorul de putin timp, dar nu-i vremea pierduta. E o placere sa vin aici.
    LA MULTI ANI, ROMANI, IN ORICE COLT AL LUMII ATI FI!!!

  5. la multi ani, Gabi! Un an nou mai bun, linistit, cu articole frumoase!

Lasă un răspuns

