Ce caută Moise în Japonia?

Asa titlu impactanct nu am mai gasit de mult . Nu va ganditi la conotatii biblice, ma cunoasteti mai bine de atat 😉 . Omul mi-a fost semnalat de prietena neuroana. Ce vreti, astia de peste ocean incep sa si gandeasca atunci cand sunt sarbatori. Noroc cu ai nostri, ca ei gandesc tot timpul 🙂

Moise traieste in Japonia. Dar asta nu e chiar telul lui in viata. Omul mai si gandeste. Si, uneori, se mai si enerveaza si mai si riposteaza. Articolul sau m-a facut sa lacrimez si vreau sa va spun ca nu sunt un tip chiar asa de lacrimabil la prima vedere. Daca vrei sa ma impresionezi, scoate-ma mai intai la o prajitura, bem si noi un Cico, mai du-ma la Zoo Baneasa, la o tura cu barca in Cismigiu… Dar nu e cazul lui Moise.

Articolul ce m-a facut sa-l remarc e asta. Eu am la 20 de metri un magazin cu specific romanesc. Pe langa asta, imi pun singur varza murata si imi fac gogonelele. Acum, sincer vorbind TU, cetatean roman traitor in interiorul granitelor romanesti, credeai ca un roman poate sa-si puna aceste probleme?

Dar ceea ce este demential pentru mine este intromisiunea pițiponpincărismului pana si la catralioarde de kilometri de Romanica. Cititi acest articol dar, mai cu seama COMENTARIILE, cel putin primele 10-11. Va promit o amestecatura de sentimente si trairi ce nu le-ati mai experimentat de cand ati plecat de acasa. Credeam ca doar in Italia, Spania si Franta functioneaza maneleala, feisbucela si agramaticalitățile. M-am inselat amarnic!

Bun venit, Moise, printre noi!

PS: nu prea le am cu japoneza, dar sper sa nu o dau in bara: 歓迎 😉

3 răspunsuri

  1. Am pus like.
    Acolo nu pot pentru ca e in alta platforma.Oricum,imi trebuie mai mult timp la dispozitie pentru a reusi sa inghit comentariile.
    Greu trebuie sa-i fie omului intre straini,chiar printre romani.

    • Da, e greu. Dar lui trebuie sa-i fie si mai greu. Eu fac cam 3 zile cu masina pana acasa, si asta in pasi de dans, ca nu trag de mine (sunt prieteni de-ai mei care ajung in tara in vreo 30 de ore), el cred ca face cu avionul doua zile…

Lasă un răspuns

