Deci, io m-am pregătit…

… de Apocalipsă:

Dongabone inarmat pentru Apocalipsa

Acum, dacă ceva iese prost mâine, vă zic un sincer ”Mi-a părut bine de cunoștința” și, vorba Prințului Întunericului, Cel Cu Creierii Prăjiți, ne vedem în partea cealalaltă. Vă aștept cu grătar, bere și rock, ok? Vă pupă Don Gabone! 😉

11 răspunsuri

  1. Apropos, imediat dupa revolutie am auzit ca in anul 2000 o sa crapam cu totii. Eram abia la pubertate si ma gandeam ca proasta: „Ma, ce soarta! O sa mor la 19 ani!” Ei, iata-ma la 32 de ani (Ok, peste 3 saptamani, dar se pune), deja cu experienta a vreo 3-4 apocalipse, daca e sa le numaram numai pe cele de anul trecut cand tot anunta un nebun de prin State ca o s-o mierlim fara drept de apel. Eu zic ca e bine ca gratarul si berica sa fie pregatite. Oricare ar fi scenariul, nu strica.

  2. De ce nu? Si asa nu pot sa le mananc. Nu-mi permite stomacul.

  3. Hehe, bad to the bone. Te pregatesti sa sorcovesti zombii cu drujba aia? :))

  4. Nu te grabi prea tare,ca am impresia ca vine in functie de fusul orar.Ca inca n-a ajuns nici pe-aici.
    E drept,poate se manifesta dupa ritul vechi…
    Da’ chiar,te-ai gindit ca vine asa…ca un val si ne impinge pe toti spre voi si tii drujba in mina -ca pe un ziar-pentru recunoastere?
    Sa-ti fie bine orice-ar fi !

  5. Na, ca n-a venit. Acum, care mai apare cu vreo teorie?

  6. Craciun fericit si toate sa-ti fie numai bune si foarte bune! 🙂

Lasă un răspuns

