Cine mai vine pe blogul albastru.

1- fosile. Omul scrie foarte frumos, adica e calm, citet, nu foloseste un limbaj pretios si e o reala placere sa-i citesti povestirile sau amintirile. Deci, pe gustul meu. Mai ales ca are si o varsta… (da, fosile, chiar am calculat 🙂 );

2- Viorel Ilisoi. Il ”cunosc” de la inceputul anilor `90, cand a inceput sa scrie, cam in acelasi timp cu Simona Catrina si Alice Nastase. Din toata puzderia aia de oameni noi aparuti dupa Revolutie care isi incepusera carierele de jurnalisti, in toata galaxia aia de ziare, reviste, magazine si alte publicatii, mie, nu stiu de ce, acesti trei oameni mi-au atras atentia. Adica stiu. Erau, si continua sa fie ALTFEL. Ma rog, dupa atatia ani, carierele lor au cunoscut o sumedenie de intorsaturi. Vorbind doar despre Viorel Ilisoi, l-am citit cu mare placere de-a lungul anilor. Reportajele sale din Jurnalul National, despre orice subiect, sunt fabuloase. Acum, in perioada asta in care mai toti ziaristii isi scriu articolele fara sa se miste din fata tastaturii, omul asta merge pe strada, vorbeste cu oamenii, intreaba si apoi scrie. Luciditatea, uneori ironia, alteori cinismul cu care acest om vede unele lucruri pe care noi, oamenii obisnuiti nici nu le bagam in seama, pe mine m-au impresionat intotdeauna. De aceea, va invit ca, din cand in cand, sa intrati pe blogul sau si sa-i cititi postarile. Eu o fac zilnic. Luati-le la rand si pe cele mai vechi, va promit ca nici macar unul nu va va dezamagi;

3- ziarul ”Romanul din Spania”. Un ziar despre romanii din Spania, scris frumos, simplu si cu o sumedenie de informatii folositoare pentru noi: ce legi s-au mai schimbat, ce se mai organizeaza pe aici, cum mai traieste o comunitate sau alta, etc. Foarte bine informat si destul de departe de orice inregimentare politica, dupa cate am observat. Pana acum 🙂

5 răspunsuri

  1. Sînt o grămadă de oameni care scriu interesant, prin blogosfera asta – cîte unii chiar de pe blogspot (oricît de aiurea mi s-ar părea mie platforma aia).

    • ”Chiar de pe blogspot”? Nu fii rea 🙂 Si eu m-am obisnuit mai greu cu el, avand in vedere ca multi dintre invitatii mei folosesc platforma. Putina toleranta, ce dracu`, ca se poarta zilele astea, vad ! 😉

  2. Multumesc,Gabriel pentru caracterizare!
    In eventualitatea ca n-ai stiut,denumirea de „fosile” nu vine de la virsta ci de la pasiunea mea pentru pietre si fosile (plante fosilizate-lemn fosil „silicifiat sau opalizat).Dar nu ma supara nici daca imi este adresat apelativul ,pentru ca am deja o virsta care poate presupune asa ceva.
    Sa-ti fie bine!

    • Am stiut, am stiut, cum sa nu! Mai ales ca pasiunea ta transpare la fiecare pas. Cat despre varsta iti spun doar atat: tata are 66 de anisori si ii spun ”Tinere”. Spiritul, atitudinea in fata vietii, curajul sa ducem pana la capat aceasta boala incurabila care se numeste viata ne defineste, chiar daca din carcasa se mai scurge cate un pic de ulei, mai scartaie, mai are nevoie de reglaje. iti spun fosile pentru ca nu stiu cum te cheama. Sau nu am fost destul de perspicace sa-mi dau seama de pe blogul tau 😉

Lasă un răspuns

