Raport de la vot

Am votat la ora 10. La cele două secții de la Ambasada României din Avenida Alfonso XIII nr. 157 votaseră cam 100 de persoane. Atmosfera e calmă, destinsă, nu e coadă și merge rapid, având în vedere că nu e prea multă lume. Singura chestie mai ciudata a fost urna, confecționată din plastic transparent. Abia ajuns acasă am aflat că e interzis, că ar trebui sa fie opacă. Mă rog…

Am avut și un incident de ordin religios 🙂 : pe drumul spre mașină am vazut că vine în picaj un popă spre mine. Zâmbitor nevoie-mare, cu un pix și un caiet soios în mână și incepe sa deșire textu`: ”Doamne-ajută, sunt de la mânăstirea Neamț…”. Privirea mea nu a fost destul de elocventă și ucigătoare ( Laser, frate!) ca să-l descurajeze imediat, așa că am fost nevoit să-i spun într-o frază scurtă cam care e părerea mea despre religie și popi. Zâmbetul i-a dispărut de pe față și e clar că i-am stricat ziua. A bălmăjit un ”Îmi pare rău” și numai nevastă-mea m-a împiedicat să mă întorc și să-i spun că mă cac în părerile lui de rău. De, suflet milos doamna Toma…

În rest, la Madrid e o vreme superbă care îndeamnă la plimbare – ceea ce am și făcut vreo două ore-, iar acum ne dixtram cu pregătirea bagajelor pentru drumul spre casă ce începe sâmbătă :).

Mergeți la vot!

11 răspunsuri

  1. Nu face sa te enervezi asa rau pentru chestiii pe care nu le poti controla. Bine ca ai votat macar asa i-ai spus-o clar de la obraz sa se invete minte:)!
    Crezi tu ca lui Basescu sau Ponta le pasa de gastrita ta pe fond nervos? Eu, ori pentru ca imbatranesc, ori cine stie de ce nu-mi mai bat capul cu ei…

  2. Sa vezi ce le fac eu cand imi suna la usa :>

  3. apai sa aveti drum bun pana la Ro si inapoi. Daca faceti un ocol, fac cinste cu niste beri belgiene 🙂

  4. Drum bun spre tarisoara! Ca votul am cam vazut ce mult a contat in final.

    • Da. Nici nu mai postez pe tema asta, ca mi-e sila. Premierul Ungariei da ordine in Romania si ungurii ne-o trag de numa`, din 2.500.000 de emigranti cu drept de vot voteaza mai putin de 75.000…… Mi-e scarba.

  5. Nenea ala nu cred ca era preot, ci mai degraba calugar. Ei obisnuiesc sa cerseasca pentru manastiri. :))

Lasă un răspuns

