Despre memoria scurtă a românului și cum o să votez eu mâine DA

O spun limpede de la început, să n-avem vorbe la proces: separ total referendumul pentru demiterea băsescului cu cine este la putere acum. Veți vedea și de ce.

In 2004 Băse a putut să mă păcălească printr-o greseala a mea: nu am reușit să-i vad superficialitatea caracterului și a capacităților de om și politician datorită superficialității mele de a aprofunda firea celui care voiam să-mi fie președinte. Iar cu Năstase nu se mai putea. Dăduse dovada cu asupra de măsură din functia de PM a ceea ce ar fi putut să facă din cea de președinte. Ba mai rău… Nevastă-mea m-a tot bodogănit ceva vreme și concluzia la care a ajuns a fost ”Ai să vezi tu!”. Și am văzut. În mai puțin de doi ani eram emigrant.

Băsescu a reușit să ne dezbine pe toți, ca și cum nu eram destul. Școala românească produce tâmpiți și am cam avea nevoie de ospatari și tinichigii- dar tonul în care a pus problema a sunat oarecum ofensator pentru cele două categorii profesionale. Unde mai pui că ar fi trebuit să știe că în România nu mai există NICI O școală profesională. Apropo`, pe diploma mea de meserie scrie lăcătuș mecanic-tinichigiu auto. Despre relațiile sale intime cu femeile si cu țiganii am aflat din episoadele cu ”Hai la mine în birou să-ți arăt cum se face” și celebrul ”Țigancă împuțită”, ca mai apoi să dea în extrema cealaltă cu participarea la chiolhanurile clanurilor mafiote și împodobirea gâtului soției cu cocoșei de aur. Transformarea PDL în cea mai rapace și mai nesimțită lipitoare la țâța banului public i se datorează tot lui. Să nu-mi spuneți că Emil Boc a condus vreo secundă, chiar și în somn PDL sau guvernul, că vă înjur. Toată clientela politică, financiară, intelectuală a avut un singur scop: să pună la adapost cateva zeci de familii pe multe generații, în detrimentul altor zeci de milioane de familii, care fac foamea, trăiesc la limita subzistenței sau pur și simplu iau calea pribegiei sau îsi pun direct ștreangul de gât. Asta în condițiile în care avem aur, petrol, gaze, lemn, mare, munte, deltă… Dar românul uită!

Atitudinea sa de până acum s-a schimbat radical. De unde apărea hăhăind să-și dea cu parerea peste tot și să tragă de urechi judecători, acum are mare încredere în justiție și plânge de mila ei, că e încălcată; de la darea pe mâna amantei ( asta e parerea mea, că haiosul și-a plătit nopțile de sex nebun cu promovarea amantei. Știu că sunt ”pușcăriabil”, nu am dovezi, ar fi și culmea, dar asta e parerea mea intimă pe care mi-o public în jurnalul meu de pe net care, ce să vezi? e public…) a doua ministere și a mai mult de 4 miliarde de euro numai în ultimul an, acum o obligă pe blondă să stea cu capul la cutie ( dar o vom vedea cu catușe la mâini, mai devreme sau mai târziu); de unde lovește un copil în față, acum ia în brate un altul la miting; de unde învrăjbește pensionarii între ei și apoi le ia din pensie și celor ”normali” și celor cu ”pensii nesimțite”, la prezentarea unei vecine în alt miting, etc, etc, etc. Dar românul uită.

Atitudinea asta de prosteală pe mine mă deranjează tare mult. Adică te văd cum ești ca om, ca președinte timp de 8 ani și acum vii și mă prostești în față cu ceea ce faci și ce ești și ce simți și ce crezi în ultima lună, când simți lațu` la par? Hai sictir! Pană acum nu te interesa ce crede un emigrant din Las Matas sau Canada, sau Belgia sau un amărât din Ferentari sau altul din Copou. Și ne îndemni să NU ieșim la vot, atunci când asta e unica noastră șansă să vă dăm una peste bot? Că de nesupunere civică sau fiscală în masă în Romania nu am auzit. Sau de trei milioane de oameni în stradă ca să protesteze pentru CEVA. Pentru că vă bazați că românul uită repede ȘI ASTA VĂ PLACE ȘI VĂ CONVINE!

Nici nu mă interesează ACUM cine va conduce România până la alegerile anticipate. Mi se rupe. La vot am să văd oferta și am să hotărăsc. O să-mi aduc aminte de plagiate și de chiuluri și de încălcări ale Constituției sau altor legi , o să analizez cu atenție, o să trag o concluzie, că de-aia am creier și am să votez în consecință.

Dar deocamdată tu, cel mai nociv element al vieții noastre ( după Iliescu), că trăim în interiorul granițelor României sau în afara lor, TREBUIE SĂ DISPARI!!! Nici nu mă interesează unde: pe vapor, pe o insulă, într-o țară cu care nu avem tratat de extradare, la pușcărie…. Vedem noi după aia.

NUMAI DU-TE ! ! !

Lasă un răspuns

