Cum se pierd sute de mii de voturi

Eu, impreuna cu sotia din dotare, ma urc in masina pe data de 28 iulie ca sa plec inspre casa. Personal, o sa fac vreo 4 zile pe drum, ca nu conduc noaptea din ratiuni de lene, nu depasesc viteza afisata prin tarile pe care le tranzitez, imi place sa mai casc gura si sa fac poze…. de-astea. Dar nu pot sa nu remarc ca vor fi pierdute niste voturi la referendumul de pe 29. Un intreg popor se urneste inspre casa sambata dimineata, pe 28 si in seara de vineri, pe 27 si votarea o sa ne prinda care pe unde. Pe mine undeva prin Franta, in apropiere de Clermond-Ferrand. Am fi vrut sa votam, dar nu se va putea si imi pare rau ca mai ratez o ocazie. Daca votul meu si al Doinei ar fi cele lipsa ca Basescu sa se duca sa dea la peste in Delta definitiv? Sau doar unul al unui roman din Germania? Sau Franta? Sau Norvegia?

Pacat…

3 răspunsuri

  1. Dongabone,
    Eu zic să nu-ţi faci griji în privinţa voturilor, că vor fi suficiente astfel încât Băsescu să fie trimis la comanda vreunei nave, chiar dacă aceasta nu va avea 306 metri lungime. E adevărat că vei fi lipsit de dreptul dar mai ales de plăcerea de a-ţi exprima votul, dar asta e. Ai mata grijă cum conduci şi fă cât mai multe poze! Poate, cândva, le vom vedea şi noi.
    Să ai un concediu plăcut!

  2. Votul pe blog nu se pune? Drum bun si sa gasesti alt presedinte cand vii !

  3. o sa gaseasca unii si solutii sa voteze in lipsa, si pt tine. Pe lista ta de vot, in dreptul numelui tau, va fi o semnatura.
    Asa am ajuns eu sa votez: ma duc sa imi anulez biletul, de draguld e al anula eu.

Lasă un răspuns

