Un sud-african in Spania.

Luni, pe data de 18, a aparut in casa unde locuim si noi un sud-african. Blond. Hai sa-i spunem un schimb cultural: el face lectii de engleza cu copii casei iar parintii ii asigura 3 luni de casa-masa aici. Sincer sa fiu, actiunea mi se pare decedata inca de la inceput pe de o parte, avand in vedere interesul copiilor in a invata o limba straina, fie ea si engleza, la modul general vorbind. De cealalta parte omul priveste asta ca pe o experienta de viata ce nu stie daca se va mai repeta si trage din treaba asta toate avantajele.

Marti l-am luat la plimbare: am fost in Carrefour la cumparaturi, i-am aratat bucata istorica din Las Matas- primul oras feroviar din Spania- si l-am indrumat cam pe unde sa se duca cu bicicleta prin imprejurimi. Saptamana asta il duc intr-un bar sa-l pilesc iar sambata mergem la Toledo, ca nevasta-mea vrea ceva frumos de acolo si eu am de gand sa-i cumpar sora-mii cercei meseriasi, in cinstea botezului ce ne asteapta in august 🙂

Omul e tare simpatic si ca un burete: vrea sa stie tot. E si profesor de chitara si e tare pasionat de flamenco. L-am mai potolit un pic cand i-am spus ca biletul de intrare la o carciuma cu flamenco e 30-40 de euroi, basca consumatia, dar nu pare descurajat, vrea sa invete spaniola, sa vada lucruri… Ma ocup de el si va tin la 220.

Il puteti citi in engleza aici. La postarea First day in Spain o sa vedeti si ceva referinte la sus-semnatul, al dumneavoastra Gabriel si la sotia din dotare. Din dotarea mea 🙂

6 răspunsuri

  1. […] avut ieri timp de net, că l-am dus pe sud-africanul din dotare, cel despre care vă scriam aici, la Toledo. Pregătesc un articol cu poze despre […]

  2. Ar trebui sa profitati si voi de el, sa luati lectii de chitara, flamenco si eventual bucatarie sud-africana. :))

    • Ar fi vrut sa invete aici flamenco, dar nu a avut de la cine. A plecat spre Barcelona si a publicat mai zilele trecute la el pe blog programul in continuare. Cat despre mancare, m-a lamurit bustean duminica. A gatit pentru toata casa si am fost invitati si noi. A facut o mamaliga si peste ea a pus un amestec de branza cu ciuperci si cu ceapa. Cica se cheama PAP sau PUP ( n-am inteles bine, ca are un accent foarte colturos). Apoi niste chiftele ca a le noastre, dar fara usturoi si cu ceva mai mult leustean, cam dietetice dupa gustul meu 🙂 M-am ridicat de la masa si am dat fuga la magazinul romanesc, sa iau niste branza de burduf sa-i fac eu un bulz de-al nostru, dar era inchis. Dar va reveni prin septembrie si il bag sub masa cu mamaliga lui traditionala 🙂 🙂 🙂

      • i-am aruncat un ochi pe blogul lui, dar imi rapeste prea mult timp cititul in engleza. Prefer sa visez cu ochii deschisi la bulz-ul tau. Mai este loc si pentru pofticiosi la masa din septembrie? 😛

  3. Da` cum nu? Cat faci pana la Madrid?

Lasă un răspuns

