Comoara de pe net

Dând io la pagaie precum Patzaichin prin apele internetului, ia uitați-vă ce comoară am descoperit: un site de teatru radiofonic. Cred că o să vă placă vouă, celor din emigrație, mai ales dacă și sunteți mai pârguiți,așa ca mine 🙂 . V-am pupat că mă duc să ascult Steaua fără nume de Mihail Sebastian. Am ascultat-o prima oară pe la 11 ani și ard de nerăbdare să ne reîntâlnim. I-am luat și flori !!!

Un răspuns

  1. ha ha, o sa ma uit(ascult) si eu, ce mai adormeam seara cu teatrul radiofonic….aaa, radioul deschis. Merci merci! 🙂

Lasă un răspuns

