Noutati pe Dongabone

Asa dupa cum unii vor fi observat deja,am trecut pe dongabone.com.As mai fi facut eu ceva modificari,dar lipsa timpului ma impiedica sa fac asta.Cum surubaresc singur prin matele blogului nu-mi ies toate precum mi-as dori:trebuie sa citesc cu atentie,sa fac probe…de-astea.Si nu am timp.Mi-ar trebui un doctor in WordPress,da’ de unde? 🙂 .Totusi,asta cu modificarile in blog-roll imi iese mereu,ha-ha-ha.

Cine vine sau a venit deja

Cele doua fete care sunt deja aici sunt Cora si Otilia.

Cora este o romancuta de-a noastra,din popor,care traieste in Canada.Scrie frumos si cu bun-simt si este pisicoloaga.Adica are o pisica(pe langa catelusa…)pe care o cheama Cedri.De unde vine numele va las pe voi sa descoperiti.Povestea,din doua parti,e savuroasa,dar cititi-le in ordine,ok?

Otilia,responsabila cu buna- dispozitie,exact asta este:responsabila cu buna-dispozitie.Poate o sa spuneti „Ce,ba,n-ai mai vazut site de bancuri?Inculturistule!”Ba am mai vazut,dar nu ca asta.Despre autoare nu prea stiu nimic.A,ba da:e brasoveanca.Si cam atat.Asa e si blogul ei:pune bancuri zilnic si cate o poza cam la doua zile si cam asta e.Fara comentarii,fara filozofie,fara hlizeala,nimic-nimic.Dar bancurile alea fac toti banii:in proportie de 98% sunt noi-noute,de parca o si vad stand noaptea scriind bancuri la lumina veiozei,ca sa avem noi ce rade dis-de-dimineata.Vreau sa-i multumesc pe aceasta cale din partea sotiei mele,care isi incarca bateriile dimineata,la cafea,cu o portie sanatoasa de ras,inainte de a intra la program.

Cu Ilie Batca,lucrurile stau putin diferit.Omul e genial si nu spun asta doar pentru ca locuieste in sectorul 5,unde m-am nascut eu,doar se stie ca sectorul 5 produce numai genii,a se vedea cazul Vanghelie,dar este un POET.Da,nenica,un poet adevarat.De fapt,este aproape imposibil sa nu fi citit vreodata o creatie de-a sa pe net.Numai ca cine o ia de la el „uita” sa spuna de unde a  furat-o luat-o si o boteaza,asa,fara popa si mir,”creatie anonima” sau „ceva frumos cu autor necunoscut”.Cineva din acest blog-roll era s-o pateasca(nu spui cine,persoana importanta) dar,cum ambele persoane sunt inteligente,treaba s-a rezolvat cu un schimb de amabilitati,acum sunt prieteni,pupat toti piata Independentii.Cititi-i macar ultimele 20 de postari si veti vedea ce zic,Biliuta e tata’ rimelor!

Cine pleaca

Visurat.In ultimele cam doua luni e o mare batalie in blogosfera romaneasca intre asa-numitii „hateri” si „A-listeri”.Sub umbrela anonimatului,in unele cazuri,se arunca cuvinte grele de-o parte si de alta,dar adevarul,asa cum il vad eu si cum l-am comentat la El Lunes,e altul.Deschid o paranteza mai larga in legatura cu acel comentariu.Pentru cine este pasionat de acest subiect,cititi articolul si apoi,cu atentie,comentariile.Cel care se semneaza „vali” e celebrul Zoso,iar comentariul meu l-am semnat cu numele meu real,Gabriel Toma.El Lunes ma dojenea ca nu am atacat subiectul la mine in batatura dar…cititi schimbul de replici dintre noi.Zoso,intre timp,s-a lasat de blogoreala.Dar sa revenim.Spuneam ca adevarul,in opinia mea,e altul:multi dintre marii bloggeri ai Romaniei au uitat de unde au plecat.In goana lor dupa reclama,in disperarea lor de a fi bagati in seama si a fi considerati o parte a „societatii civile”,in infatuarea si aroganta ce-i caracterizeaza pe cativa dintre ei,s-au transformat in ceva monstruos cu care nu vreau sa am de-a face.Arhi ar fi unul dintre exemplele scabroase,din ce vad eu cand intru din cand in cand la el.Sebastian Bargau,adica Visurat,este un exemplu de om care si-a schimbat caracterul radical in ultimul an.De la lectii de viata si pentru bloggerii incepatori a trecut la lectii depre cum sa te imbeti eficient si sa nu-ti fie rau a doua zi.De la principii sanatoase despre viata si natura,a trecut la sprijinirea aproape desantata a cacanariei care se pregateste la Rosia Montana(daca e nevoie de detalii,aprofundez).De la campanii frumoase a trecut la „macelarirea” parintilor unui copil in nevoie.Aici dau detalii:un copil,Bibi,avea mare nevoie de bani ca sa fie operat in strainatate sa nu moara inainte de a incepe sa traiasca.Visurat il ia la tinta pe unul dintre parinti,in baza declaratiei de avere publicate,ca e un mare marlan si un profitor,ca are, printre altele,un yaht si ca e de cacat sa cersesti la oameni cand tu stai pe un purcoi de bani.I se spune ca parintii respectivi scosesera deja TOT la vanzare,ca acele viloace si acel yaht sunt de fapt altceva,ca e o eroare in suprafata in metri patrati de constructii,dar el,nimic.Ii da inainte tot bagand la inaintare propozitia”Da,imi pare rau de acel copil,am toata compasiunea,dar…”.Si continuand,pana in ziua de azi,s-o dea cotita,sa nu mai abordeze subiectul(care a facut cap de afis la el pe blog,cu raspunsuri,detalii,printuri,reveniri…)si,mai important ca orice,sa nu-si ceara scuze.Era unul dintre primii pe care i-am bagat in blogroll inca de la inceput si chiar il citeam cu mare placere,dar,in mod vertiginos,m-a dezamagit.Ca o ultima dovada a lipei de caracter:comentariul in care il anuntam de asta si in care imi luam la redeverde de la el nu l-a publicat.Ma rog…nu am datorii la el,nici el la mine,deci putem sa trecem ca doua accelerate unul pe langa altul.

Mergem mai departe.

 

11 răspunsuri

  1. Mulţumesc pentru prezentarea făcută! Mai să nu mă recunosc. A trebuit să citesc ultimele 20 de postări de pe blog, să văd dacă este vorba despre mine sau nu. Cum intenţionez să grupez parodiile într-un volum, mi-ar prinde bine o astfel de prezentare. Dacă găsesc un sponsor, mai vorbim.
    O zi bună!

    • Si daca nu gasesti,nu mai vorbim? 🙂 .Sper sa reusesti cu publicarea.Unul dintre primele 10 exemplare cu dedicatie stii ca pleaca in Las Matas,nu?Sau poate vin eu personal dupa el,daca se intampla prin august,mai stii? Bafta!

  2. Mai vorbim despre prezentarea cărţii!

  3. bun venit in casuta noua.

    P.S. cum adicalea era sa o patesc? am muscat o momeala lansata de altii pe meil 🙂 dar un pescar m-a salvat!

    Semnat, pestisorul.

  4. Mersi de prezentare!

    • Sa traiasca!Da,frumos postul.Deci nu sunt singurul 🙂 .Apropo,daca sunteti amandoi colonei in rezerva(ca asa am inteles) si mai stati si in sectorul 5,nu cumva stati in blocul B sau C?Ca alea sunt ale MAN-ului.Si inca ceva:l-am cunoscut personal pe Mircea Hamza pe vremea cand credeam ca politica poate fi o cariera pentru mine si eram acolo cand cu scandalul cu Vadim.Este un om extraordinar cu un caracter cum nu multi au.

      • Salut, gabonezu’! S-o luăm pe rând: 1. da aşa este, avem amândoi gradul de colonel, în rezervă; 2. nu locuim în acelaşi sector; 3. e adevărat ce spui despre Mircea Hamza;4. ţi-am trimis linkul să vezi cine a fost primul, care a sesizat talentul uriaş al lui biliuţă.
        S-auzim numai de bine!

  5. salut, scuze de intarzire, fusei un pic cam ocupata, da’ acuma gata, terminai. Merci de punere „la masa nasilor”. :))

Lasă un răspuns

