Nesimtitii de la primaria mea.

Deci eu nu stiu ce sa mai fac cu astia de la primaria Las Matas,oraselul in care imi tarasc zilele,vai de capul meu…Pai,ziceti voi:

-dupa ce ca pe strazi e curatenie bec,nu vezi tu un santier,o groapa,o teava sparta,un cacat de caine,gunoaie neridicate…

-dupa ce ca toate strazile,intrarile si iesirile dinspre si spre autoastrada A6 sunt impecabile(de ma si enervez cand ma duc in fiecare ianuarie sa-mi iau revizia tehnica:dom’le,o trec in fiecare an,zau asa,nu tu capete de bara,nu tu fuzete,nu tu planetare bulite…un cosmar)…

-dupa ce ca nu vezi pe strada nici un caine sau pisica storcite de masini(cred ca la magaria asta contribuie si oamenii care nu-si abandoneaza animalele si cabinetele veterinare si asociatiile care gasesc puilor un domiciliu aproape instantaneu)…

-dupa ce ca nu vezi si tu o smardoiala la miezul noptii,un bairam d-asta cu manele sa urle boxele PA SISTEM toata noaptea si mai esti si stresat de masinile de politie care trec la 15 minute pe strada,in patrulare…

-dupa ce ca te duci la primarie sa iei si tu un act si te astepti sa dureze vreo doua saptamani si sa ai de-a face cu o tanti acra si scarboasa si tu te trezesti ca ti se da actul in trei minute si,suprem dispret la adresa contribuabilului,mai esti si intrebat-retineti!cu zambetul pe buze!!!-cate exemplare vrei…

…Ei bine,aceasta primarie se tine de glume,fratilor!Adica cum vine asta?Sa fiu obligat de-acum incolo sa intru in oras zambind?Adica sa ma binedispun dis-de-dimineata asa,fara motiv?Ce oameni,domnule,ce oameni…

 

 

3 răspunsuri

  1. ce inseamna GRAN LUGAR?
    (am un ochi de critic…)

  2. Am trecut! Mi-a plăcut! Nu numai orăşelul Las Matas. Aşa, în general. Şi la mine, în Sectorul 5, e curăţenie… bec. Totu-i alb în jur. Să văd, după ce s-o topi zăpada, că de îndepărtat, chiar şi cu lopata, slabe speranţe.

Lasă un răspuns

