Dan Diaconescu reales la Al Primulea Congres

Dau si io o tura pe telecomanda si ce vad?Primul congres al lui DD la care vorbea PP,sau DD vorbea la PP sau cam asa ceva.Am stat cat sa inteleg ca fiica lui Diaconescu e tare suparata,ca cand o sa ia taticu’ puterea el n-o sa se mai joace cu ea,ca taticu-sau o sa fie foarte ocupat cu ciocoii.Apoi zicea ca cum era cand impingea el la roaba pe la Urbis ca sa-si ia televizor si cum visa el sa-si faca televiziune.Eu v-am mai spus ca asta micu’ e precoc.Mi s-au umplat ochii de lacrimi,zau.Sa ma innec si mai multe nu cu banana,ca aia faceam la momentul ala:cu o mana mancam o banana,cu alta butonam telecomanda si cu cealalta beam o bere,ca de cand cu Cernobalul tot am probleme…

Deci ne-am linistit,da?Are cine sa vina la putere dupa ce Base si ai lui degajeaza terenul.Of,ca tare ingrijorat mai eram cu cine dracu’ o sa inlocuim CC-ul.Cum cu ce?Cu DD-ul.Sa vezi dixtractie atunci,live si cu trei burtiere pe ecran.Daca nu iese,treaba voastra,fraierilor,fiindca nici nu stiti ce pierdeti!

4 răspunsuri

  1. dane, eu nu ma uitam la tv la canalelel romanesti nici in Ro (am stat 10 ani fara tv, sotul insa amator de meciuri m-a facut sa apreciez discovery-urile si mezzo).
    Aici, ne uitam ca sa am contact cu limba, ne ajuta iarna, pt ca vara am stat mai mult pe afara,si 1 ora de conversat face mai mult decat 10 ore de tv.
    Iti recomand sa faci la fel. Vezi si tu calitatea televiziunii.

    Sa iti comentez:
    Consider ca e un mijloc de pierdere de bani si timp. Mai bine citesti o carte si bei o bere.
    Este un mijloc de manipulare a oamenilor care nu au ce face.
    De fapt, eu am o problema cu marketing-ul excesiv, ceea ce se face in televiziunea romaneasca. La canalele franceze este mai putina publicitate.

    • In primul rand,nashico,te astept cu mielu’ de Paste.Cu doua observatii:vezi ca suntem cam departe unul de altul si eu nu mananc miel,ca nu-mi place.Simpla ideea de a lua gatu’ unui animal atat de tanar doar pentru ca a fost de fata la nasterea lui Iisus,ma oripileste.Dar o cutie de ciocolata belgiana chiar nu refuz,sa stii,ca stau bine cu corazonu’ 🙂 .Cat despre televiziune…Noi suntem izolati de orice idee de comunitate romaneasca.Cei mai apropiati prieteni stau la 12 km de noi.Ni se cam taie de atata spaniola,de aceea suntem foarte grijulii ca antena de satelit sa fie functionala mereu.HBO,Viasat History si Explorer,VH1,TV1000,Antena 3,AXN…de-astea.Filme,istorie,seriale si stiri.La Discovery-uri nu ma mai uit de mult,de cand au inceput sa apara supravietuitorii aia care mananca cacat de urs;ba singuri,ba in cuplu,ba in salbaticie,ba urbani.Bleah!La televiziunile spaniole am adunat,in 6 ani,maxim 48 de ore de vizionare pentru ca dimineata e plin de emisiuni cu aceleasi retete:paella,fabada asturiana,empanada(nu am uitat ca-ti sunt dator cu o reteta),cochinillo si salate cat cuprinde,dupa-amiaza interminabile emisiuni in care se intoarce politica precum porcu’ dovleacu’,iar seara filme dublate in spaniola.Oamenii astia habar nu au cum suna vocea lui Bruce Willis sau Stallone ori Al Pacino in realitate!Asa ca raman cu romanismele mele.Mi le filtrez io singurel 😉

  2. deci mielul t-il trimit viu. O transhumanta putem crea si aici, de la mine pan’ la tine; pe latura vestica a batranului continent. Ba chiar ii pun la gat, in loc de bidonul cu coniac montan, 2-3 cutii de praline 😀 care este foarte bune si foarte calorice si trebuie sa fac efort sa le dau jos ca s-a pus fix acolo unde nu mai incap blugii si cum e criza, altii nu imi permit sa iau….dar sunt bune.

    Da, eu sunt flancata de romani. Nu e bai, nu toti sunt de calitate :), dar mai am cativa ramasi in Ro ce imi dau rezumatul la stiri via email si completeaza. Cat deste Viasat History, sotul ii duce lipsa, noi aici am optat pt cel mai ieftin abonament si nu are discovery-uri; nu ma deranjeaza pe mine, dar na – acum ca imi spui, imi dau seama ca ii simt lipsa.
    Bine, la mine e viata nitel mai complicata, dupa job mai am si cursuri, copchil, casa/gatit/curatat/spalat (female stuff), ceva hobby-uri asa ca pot trai si fara tv.
    Whatever, aici sunt cateva canale franceze, cu ceva emisiuni de divertisment in weekend seara; la inceput mi se pareau genul de distractie light, cam cum erau revelioanele anilor 1985. Acum le apreciez. NU AU MULTA RECLAMA!! maxim 1 oprire pe film. (Chiar daca filmul e vechi, televiziunile romanesti l-au dat cu 5 ani in urma).
    Si aici totul e dublat in franceza. TOTUL. Noroc de 2-3 canale flamande, care nu dubleaza, si mai aud vocea lui Al pacino. De fapt nu am auzit niciodata, pt ca… dau filme la fel de vechi si ieftine ca si francezii. Dar cu dublatul, singurul lucru care il apreciez e ca ca tricotez si ascult filmul si … incep sa inteleg, inclusiv anume jargoanele in franceza, deci evoluez. Asta e stresul meu mare actual – limba…

    Astept primavara. Nu mai e mult. O sa umblam mult mult mult, stam afara iar pana la 22 seara, o sa facem plimbari cu tricicleta …tii, ce frumos si verde o sa fie!!

    • mi-ar place sa colaboram .imi plac si mie claitoraile si am multe poze si filmari video.inca nu le-am postat pe blogul meu deoarece lucrez la un videoclip (vrea sa la incorporez pe toate).apropo daca vrei sa iti fac un videoclip cu filmarile tale si pozele nu ezita.lucrez in photoshop si after efect.

Lasă un răspuns

