Sindromul Vineri 13…

…loveste din nou?Printre multi altii a patit-o Cezar,care a murit intoxicat cu fierul provenit din niste foarte multe pumnale.Sa-i fi ajuns,in sfarsit,romanului,cutitul la os?Sa se fi terminat euroii din celebrul banc cu „Ce face romanul cand ramane fara lei?Mai schimba 100 de euro”???Am zis sa ma tin oarecum la distanta de politichia romaneasca pe acest blog.Tocmai ce m-am sucit.O sa stau in noaptea asta calare pe telecomanda sa vad ce se mai intampla si revin maine cu un post dedicat acestui minunat bolnav depravat care ne duce destinele spre niciunde.
P.S.:sper sa nu dea maine vreun viscol prin Bucuresti,Craiova,Targu-Mures,Brasov,etc,sa stea lumea acasa sau sa se apuce protestatarii sa danseze dansul pinguinului,ca suntem pierduti…Depun actele pentru cetatenia spaniola!

6 răspunsuri

  1. Calare pe toate ziarele sunt si eu de 2 zile. Iti tin de urat 🙂 Sa vedem…

  2. eu o am pe vara mea ziarist, in Bucuresti.
    A scris un comment pe facebook (are cam 1000 de prieteni, ca asa e in domeniu):

    Revolutia nu mai poate fi ce-a fost. Toti ne exprimam in online, nimeni nu mai iese in strada. Un sfert din lista mea de Facebook a postat ceva referitor la ce s-a intamplat aseara. Dintre ei, mai mult de 10 nu au fost acolo. Nici eu 😦

    De zis, as zice ca … nici eu nu as fi iesit.

    • Asta e problema,draga mea Arakeliana:”retelele de socializare”.Mintea mea inca nu poate pricepe cum e aia sa „socializezi” fara a fi in societate.Aia reala,fizica,pe care poti pune mana.Cand eram flacau la mama alegeam o fata din gasca,o duceam la cofetarie,vorbeam,radeam,apoi la film(ca sa putem sa ne pupacim pe intuneric),dupa aceea la strand sau la cate un concert cu Iris,ne cunosteam mai bine,apoi…mai vedeam noi 😉 .Imi lua cate o luna -doua sa apuc sa ma cunosc cu o fata mai bine si sa ne dam seama amandoi daca e cazul sa mergem mai departe sau nu.Pe cand asa?Cum dracu’ „socializezi” prin intermediul tastaturii si al unui ecran???Ma rog,poate am ruginit eu.Oricum,discutia e lunga si nu o sa dezbatem acum asta.
      La Revolutie stiam ce se intampla la Timisoara de la Europa Libera,apoi Piticu’ ne-a scos cu mana lui in strada,am „socializat” si a urmat Baricada de la Inter in noaptea din 21.Restul e istorie…
      Acum toti posteaza pe retele si cred ca si-au facut datoria.Atata vreme cat Base nu se trezeste in strada cu 50.000 de oameni NECHEMATI DE NIMENI totul e un fas.Mai vedem ce-o mai fi…

      • asta cu facebook-u, sa iti zic eu cum am inteles-o. Cine nu are prieteni adevarati, aproape de suflet, care sa compenseze necesitatea omului de a interactiona, de a vorbi, de a se deschide… o mai face pe net. Vazui un wall, de m-a luat tristetea:
        08:01 : m-am trezit. Mi-e lene
        08:30: sunt in metrou. Ce viata de kkt
        10:02 : ce ma plictisesc la munca. ce fain a fo in club aseara cu A B C

        etc.
        Mi s-a parut trist. Astea is de povestit la o cafea, cu ghionturi, rasete, chicoteli, asta e spovedanie si nu socializare; distrug sufletul, creeaza falsa impresie de comunicare etc.

        Din pacate, pt multi copii e o realitate – parintii nu apuca sa ii intrebe ce mai face, copilul nici atat pe parinte, si asa se transmite mai departe.

        P.S. de aia invitai fetele la strand? sa se dezbrace? haha, si eu care ziceam ca nu stiu sa inot :)))

  3. Nu,ca nu aveam nevoie sa le invit la strand ca sa le dezbrac.Asta o facem noi in alte circumstante 😉 .Cu toate astea,am la activ vreo 10 persoane pe care le-am invatat sa inoate.

Lasă un răspuns

