La Multi Ani,Tara Mea!

La multi ani,mama mea Patrie!Ne mai suporti mult?La multi ani,tatal meu erou!Iti mai pare rau ca ai murit pentru noi,astia de azi?La multi ani fratele meu de dinlauntrul ori din afara granitelor!Mai dormi mult?

6 răspunsuri

  1. oo, esti minunat. replica: „Iti pare rau ca ai murit pentru noi, astia de azi?” e dura.

  2. o fi ,arakeliana mea draga,dar fara rusinea cu care javrele astea care ne conduc de 22 de ani,obrazul sau n-ar fi fost patat.si noi am fi fost cu siguranta in tara muncind si pentru ea,nu numai pentru noi…spune-mi si mie cati emigranti unguri cunosti in Belgia?adica unguri-unguri,nu romani de nationalitate maghiara?aud???eu nu stiu nici unul in Spania.

  3. unu singur, pe Akos.
    Ideea ca ungurii au preferat sa plece in germania, olanda, austria, tarile nordice, ei ca limbi straine invata engleza si germana, deci lor le e mai usor sa invete aste limbi decat fr. (cica ungurii se chinuie cu limbile latine mult, pt ca limba lor nu are feminin nici masculin, totul e neutru).
    In plus, sa fim logici, Ungaria are 10 mil. romani. Romania…22 in tara, inca cateva milioane in afara. Deci logic, probabilitatea sa gasesti un ungur in lume e de 3 ori mai mica decat sa gasesti un roman.

  4. whatever, in piata aici auzii voci de multi moldoveni. Si nu numai accent de Vaslui/ Botosani, ci si multi basarabeni. iar de tigani, nu mai zic.
    Sa ii trecem pe toti la capitolul romani? Atunci maica ajungem la raportul 1 ungur la 4 romani. (Hihihihi – ii inghitim pe toti )

  5. La multi ani, Dongabone!
    Unguri mai sunt si pe aici, nu stiu daca mai multi sau mai putini decat romani. Americani in schimb, n-am auzit 1 sa vrea sa emigreze 🙂

Lasă un răspuns

