Poporul autostrazii-Momentul zero

Plecat fiind din tara in mai 2006 nu mi-am permis sa vin in vacanta in vara aceea.In vara lui 2007 am fost in concediu cu autocarul.Mi-am luat nevasta de o aripa si „Hai sa ne vedem familiile,ca nici in armata n-am stat atat de mult despartit de ai mei”.Proasta idee,asta cu autocarul…Manele in cap(ca aveam difuzor chiar deasupra scaunelor noastre),disconfort total:”Da’ de ce dati scaunu’ pa spate,ca ma molestati!”(molestar-a deranja) si vesnica problema a wc-ului:
-Domne,da’ sigur autocarul are wc?Ca n-as vrea sa am surprize pe drum.Stiti cum sunt femeile:asa s-au nascut ele,cu vezica mai mica decat a noastra,bautorii de bere cu antrenament intensivo-vezical,ha-ha-ha;
-Ha-ha-ha,n-aveti nici o grija,avem wc-ul in spatele masinii.
Teapaaaaa!!!Mai aveam cateva zeci de km pana la granita cu planeta Romania si eram pe tronsonul acela din apropiere de Mako,in Ungaria,cam pe unde au murit amaratii aia saptamana trecuta si unde inca nu era facuta autostrada.Sotia incepuse inca de cu DOUA ore in urma:
-Spune-i la sofer sa opreasca;am nevoie la pipi.
I-am spus.De vreo 10 ori,ca ma si gandeam,dupa privirea lui si ai insotitorilor de bord,ca o sa opreasca sa ne taie beregata si o sa ne ingroape pe camp.Adaugati la asta si caterinca ce venea din autocar,unde amuzamentul era maxim,ca asa-i romanul:sa moara si capra vecinului,da’ mai repede ca daca nu,il omoram si pe vecin,ca mai avem si alte treburi.
In scurt timp,la rugamintile nevesti-mi-i s-au adaugat si cele are unei femei care plangea din aceleasi motive.La un moment dat a scos din poseta un act medical care chiar spunea ca are probleme si nu are voie sa stea asa mai mult de doua ore.In fine,jigodia a catadixit sa opreasa.Unde?In camp.Dar nu orice fel de camp.Pana atunci trecusem de zeci de ogoare cu porumb.Locul unde a oprit klingonianu’ era ca in palma.Adaugati la acea suferinta si umilinta la care au fost supuse cele doua femei,ca deja era mare atractie pentru cel putin jumatate dintre pasageri.S-au dus ele mai departe dar,de…!Imaginati-va poza.Si,ca umilinta sa fie suprema,cand veneau spre autocar,scarba a inceput sa claxoneze.
Asta,una la mana.
Trece vacanta,hai inapoi la treaba.Biletele dus-intors la autocar le cumparasem la pachet de la Madrid in iunie.300 de euro de la intercambiador-ul Mendez-Alvaro.Intercambiador este o statie uriesesca de de toate:metrou,tren,autobuze care se intalnesc in acelasi loc.Deci o statie de schimb,cum ii spune si numele:interschimbabil(textual).Prin galeria comerciala de acolo sunt si vreo 30 de ghisee ale firmelor de transport auto sau aerian din mai toate tarile care au emigranti in Spania:vreo 6 romanesti,multe sud-americane,marocane,poloneze,bulgaresti,ce sa mai…Turnul Babel.M-am dus la firma asta din considerente de aglomeratie:sa nu aleg caruta cu care se inghesuie sa mearga toata lumea,iau si io o caruta care ajunge tot acolo,cu aceiasi bani.Intrebari si raspunsuri:
-Eu va dau banii cu trei luni inainte.Ce garantii am ca nu am probleme inainte,pe drum sau la intoarcere?
-Aaaa,pai aveti biletul si asigurarea.
(Dialogul despre wc l-am reprodus mai sus)
-Sunt sigur ca la sfarsitul lui august ma urc in autocarul ala?Nu de alta,dar avem slujbe amandoi si le pierdem daca pe 2 septembrie nu suntem acolo.
-Se poate!?!?!?!?
Sfarsitul lui August.Gara de Nord.Parcarea din fata intrarii principale.Vine o fatuca cu niste hartii in mana.Vine si un autocar.Avem putine bagaje,dupa cum urmeaza:
-doua bucati valize marime medie;
-o bucata geanta de mana plina cu potol,pileala si niste carti;
-o bucata nevasta semi-plansa si aproximativ mucioasa;
-o bucata soacra foarte plansa si aproximativ mucioasa,ca cica”Sa ne vedem sanatosi si drum bun,mamica!”.
„Drum bun”? Haida-de!!!
Incepe prezenta:

3 răspunsuri

  1. Treaba romaneasca nu stii cum este?:))

  2. Stai sa vezi,ca n-am terminat 😉

  3. noi stam aici si asteptam 🙂

Lasă un răspuns

