Leusteanus lovage hispanicus

Voiati concurs in diaspora?Luati concurs

Acum sa va prezint si eu incredibilul Leusteanus lovage hispanicus,care a calatorit intr-o cutie de carton sigilata pe traseul soacra-copiii din Spania inainte de Pasti.Cum a avut viata in el,l-am bagat in pamant si l-am udat,nu m-am limitat in a-i tunde numa’ frunzele.Sa vedem ce-o sa iasa pana la final.Mai ales ca o astept pe scaietina sa-mi spuna ce castig la faza asta.A,am si poza:

Lovage

Da,ce se vede in spatele leusteanului este o bila de golf.Galbena.Ce zici Ina,merge?

3 răspunsuri

  1. :)) Mai intrebi? Sigur ca merge!
    Bun venit celui de-al zecelea concurent. E tocmai e,l cel care da seriozitate concursului pentru ca spusesem initaial ca ar trebui sa avem un minimum de zece concurenti.
    Iti ramane sa adaugi in acest post, fotografii cu evolutia Hispanicului de fiecare zi, cate un update pe luna sau cand iti vine.
    N-am stabilit inca un premiu palpabil, vino cu idei! Ce crezi ca ar fi potrivit ca premiu? Excludem masinile, femeile si avioanele cu reactie:))
    Ma duc sa inscriu linkul! Succes!

  2. Castigatorul sa fie pus in blog-roll-ul tuturor participantilor,sa beneficieze de un post dedicat si de sincere felicitari din partea invinsilor.Toate astea,binenteles,impachetate in portbagajul unui foarte rosu Ferarri.Anul de fabricatie il alegi tu,normal 😉

  3. Ah, stiam eu ca pana la urma se ajunge la Ferarri-ul meu rosu:))

Lasă un răspuns

