Bun venit in italiana!

Decat sa scriu o prostie,mai bine traduceti voi cum se zice la Bienvenido in italiana.Facem asta pentru noua venita in blog-roll, scaietina noastra scumpa,care a reusit sa ma depaseasca la numarul de ani petrecuti departe de casa.A,si nu ratati concursul cu leusteanul.Am si eu unul si il voi prezenta opiniei publice cat de curand.Cum va uitati la pagina asta,drepta scurt, se numeste Ina,italianca get-beget.La mai multi!

P.S.:maine, post despre tigani in Spania.Cu poze.De la locul lor de munca,daca ati mai pomenit asa ceva?!?!?!

4 răspunsuri

  1. Multumesc de „benvenuto” ar fi in italiana, nu-i mare diferenta:). Ai leustean? Uraaa! Neaparat sa-i faci poze sa-l inscriem la concurs, ar fi singurul leustean de Spania:)

    O seara minunata sa ai!

  2. Mi-a cazut site-ul cu ultimul post cu tot, astept sa-si revina, si sa-l pot recupera, e ceva cu bloggerul nu stiu ce se intampla

  3. am vazut.nu la blogger e problema,ci la blogspot,io ti-am zis sau ti-am zis??? 😉

  4. :)) mi-ai zis, recunosc!

Lasă un răspuns

