SANEPIDU’ BAAAAAAA!!!!! (partea a doua)

-Pai, nu stiu,zice Exa.
-Atunci il asteptam aici,zice una dintre tanti,care parea mai macho,asa,asezandu-se la o masa dintre putinele din bar.
Barul are vreo 40 de metri patrati cu totul :4 mese asezate doua-cate doua,doua cabine de WC pentru ei si pentru ele,7 scaune de bar si o bucatariuta de 3X2.O intreb pe Exa mai sotto voce:
-Pai nu-l suni?
-De ce?Are treaba,zice gagica absolut detasata.
Mai vorbim,ne mai uitam la televizor,mai comentam despre emisiunea cu pitzipoance si pitziponci de pe ecran(da,au si ei…).Pac!vine Felipe incarcat cu sacose ca Mos Craciun.
Se fac prezentarile,tantile il iau de o aripa si-l conduc peste tot,conversand prieteneste pret de vreo 10 minute.Dupa care amicul vine spre mine si incepem sa vorbim,sa glumim,el incepe sa ma cinsteasca cu o halba din partea lui,eu continui sa accept,vine si Exa sa participe la discutie si pluseaza cu o mana de creveti stropiti cu zemuri acre….ce sa mai!,bairam in toata regula.Basca portarul Paco si gradinarul Juan(ecuadorian dupa natie),care dau navala sa se hidrateze.Daca aveam o tanti imbracata in alb,iesea nunta clar!Ca are Paco o guraaaaa…..
Eu,cu geana pe tantiile de la primarie ca pe butelie.Calme,stateau la masa lor si completau raportul.Il termina.Felipe semneaza cele trei exemplare,il primeste pe cel albastru.
-Gracias.
-Con mucho gusto.
-Hasta luego.
-Adios.
Si gata.Pleaca fetele.Mai stau un pic,sa nu par chiar psihopat.
Sar pe el si-l iau la intrebari:
-Nu ma fierbe!!!!Cum a iesit????
-Pai vor asa:sa pun si robinet cu apa calda la cele doua chiuvete de la WC-uri;sa curat rosturile dintre placile de faianta si sa le inlocuiesc ca sa poate fi spalata corect;sa fac un raft pentru cele patru oale pe care le-au vazut in bucatarie; sa ridic masina de spalat vase si cuptorul(aflate sub bar) pe niste suporti,in asa fel incat sa se poata spala cu fregona(mopul) pe sub ele.
-Si?eu de colo.
-Pai sunt trist ca o sa trebuiasca sa dau cumva de instalator si sa-i dau bani sa-mi puna robinetii si o sa fie oarece deranj:pereti sparti,mizerie,praf,dar nu-i bai,doar ca are un obicei prost:vrea bani.Hahahahahahahahha.
-Hahahahahahahah,eu de colo.
-Si cu restul?il intreb.Nu vrei sa te ajut?Am aparat de sudura si sunt atat de bun ca pot sa-ti reconstitui un penis de colibri din paleolitic cu electrodu’.Iti fac suportii si pe ala din bucatarie ti-l si agat pe perete,ca doar de-aia mi-am cumparat ditamai rotopercutorul de 200 de euro cu 60(magazinele second-hand stiu de ce).
-Ok.Ti-am asigurat berea pe o luna,rumanito.
-Cat timp avem?
-Aaaa,stai linistit,am 60 de zile lucratoare la dispozitie,zice Felipe.

Cam asta e.Nu au venit cu amenda gata completata.Au venit in control respectand pe cel care COTIZEAZA la fiecare 3 luni la veniturile Regatului ,cu legea in mana si respectand-o la litera.Dar nu asta m-a socat.Am fost pur si simplu bulversat de faptul ca nu au cerut ABSOLUT NIMIC.Au intrat intr-un bar in care se serveste si masa,aproape de ora pranzului,atunci cand in bucatarie se pregateau vreo 6 feluri de mancare si nu au bagat chestii de genul „Papusa,nu bagi si tu o cafea la fetili?” sau „Vai ce neglijenta am fost si am uitat sa-mi iau pachetel azi…” ori „Bea si gura noastra o clarita (bere cu suc de lamaie) pana vine sefu’?”.Nici ele n-au cerut,dar nici Exa si nici Felipe nu s-au stresat sa le intrebe.Asta e respectul reciproc,bai nene!

Sa va mai povestesc cate chei am facut la militieni?Cate broaste am montat pe usile procurorilor(imi zice unul,inainte de orice:”Sa dea Dumnezeu sa nu incapi pe mana mea,baiete.”Macar era religios…)? Sau cate contacte de masina am reparat si deblocari in miez de noapte am facut pentru toti epoletii si puletii Bucurestilor???

Mai bine nu.

4 răspunsuri

  1. Aveam de gand sa citesc pe furis dar la:”… sa-ti reconstitui un penis de colibri din paleolitic cu electrodu’” hohotul a facut inconjurul pamantului, asa ca n-am mai rezistat: domnule, scrii fabulos, bine ca te-am gasit!:)

  2. :)) uite dom’le ce talentat aveam in familie, si cu tastele si cu electrodu’. Merci, aveam nevoie de un moment relaxant dupa inca o zi petrecuta in compania opeceului:)))))

  3. @scaietina:multumesc.te-am bagat in blog-roll deja.nu pot sa-ti spun cat de mult urasc modul in care se fac comentariile la blogspot.si Vaca Punkista are si intampin aceleasi greutati.am renuntat dupa trei tentative… 😦

  4. Oh! Imi pare teribil de rau sa aud asta, cred ca apar problemele astea daca incerci sa lasi comentariul logat in wordpress, daca ai un cont gmail- google, cred ca merge mai usor.
    Am incercat si cred ca cel mai usor e daca alegi sa comentezi anonim, comentariul apare imediat
    Imi cer scuze pentru neplacerea asta!

Lasă un răspuns

