Adevaratele aventuri ale Mihaelei Ispas pe planeta Spania

Cum adica „Cine plm mai e si asta?”.Nikita,frate!Crezusem ca am scapat de ea,dar nuuuuuuuu.A venit in Spania.Citesc niste stiri de aici si de aici.Ma ingrozesc!Ma sperii!Ma sochez!Ma reped sa-mi tai venele!Ba nu,ca m-am hotarat sa mi le las lungi….Dup-aia suntem asaltati cu aventurile ei in sala de judecata,de aici.
Adica cum,sa nu fie lasata vita sa-si bata copilul in public?Sa fie de fata martori care sa spuna ce a facut cornuta?Sa fie arestata???TRIMISA IN JUDECATA???????Mierda!!!!Unde s-a mai pomenit asa ceva????
Persoana cu dizabilitati(ca am inteles ca are si acte…)ar trebui sa inteleaga niste chestii:
-copilu’ nu se bate.mai ales in public;
-pe planeta Spania functioneaza o institutie numita „denunt”;ORICINE incalca legea este culpabil sa fie denuntat ORIUNDE si de catre ORICINE daca o face;
-sa nu crezi ca daca ai gura mare si o folosesti in public poti beneficia de oarecare chestii de pe urma ei(poti,eventual,sa-ti afisezi un tarif la intrare si sa faci un ban frumos);
-inainte de a pleca de acasa,informeaza-te asupra legilor tarii unde te duci,emigrantu’ lu’ peste.
Vaca(vorba lu’ cumnatu?http://vacapunkista.blogspot.com/)i-a tras o laba sau doua lu’ Nikitu ala micu’.A fost vazuta de alte mame sau cetateni aflati in preajma si a fost denuntata.A fost arestata si trimisa in judecata.Si? Asa se procedeaza in Spania.Nu stiu cum se procedeaza in alte tari,eu vorbesc de Spania,da?Numai ca vita s-a luat in gura cu judecatorul.Mare greseala!
Am o cunostinta care a fost agresata de concubin(roman si el) si care a facut denunt la Guardia Civil.A fost pazita doua saptamani de catre o agenta a lor,cu arma in geanta.Oriunde s-a dus(cumparaturi,munca,acasa,etc)a fost pazita.Si cum dracu’ sa fii tolerant,ca stat ma refer,cand o tuta isi bate copilul in public?
Asa ca Nikita din Malaga a pus-o.
Am trimis la fata locului pe reporterul meu special Gogoneatza Asqeroso Bone pentru a culege amanunte de la fata locului.Al dracu’,a cules numai scarbosenii de acolo,dar il mai astept pana diseara…

Un răspuns

  1. Si, scapam de ea? Ramane in Spania? Hai ma nenea jude cazeaz-o(gazeaz-o) te rog si pe tanti!!

Lasă un răspuns

