M-am intors,chiar daca n-am plecat

Inainte de Paste si dupa mi-am luat o bine-meritata (de nevasta-mea) vacanta.Apoi am facut pe ghidul prin Madrid pentru un grup de romani(apropo’:bai fratilor,voi nu stiti sa fiti nici musafiri cand veniti pe planeta Europa…).Dupa care s-a-ntamplat:MI-AM GASIT DE MUNCA!!!Dupa cinci luni jumate m-am intalnit cu gagicile mele mai vechi,cu scarbele care nu ma lasa sa traiesc,cu curva aia de lopata si prietena ei,bagaboanta de roaba.Astept sa-mi vina materialele pentru doua porti ornamentale din lemn si otel,automate si lacuite si cu celule fotoelectrice si frumoase si devreme acasa.Abia asteapta sa le sudez si sa le invat sa mearga pe sinele lor.Si pana atunci(„ca sa nu pierdem timpul…”),nenea clientul Paco si-a propus sa ma invete tainele navigatului cu roaba prin frumoasa lui gradina,intru infrumusetarea gazonului si asa frumos pe care il poseda.Aia e!, dupa cum ne invata intelepciunea populara romaneasca.Asa ca ne vedem curand,daca intre timp nu mi se termina stocu’ de Fastum Gel …

Lasă un răspuns

